01. Önce sorunun farkına varın, gidin kendiniz görün
02. Sorunlar fırsattır
03. Şirket için önemli olan bir sorunu çözmeyi seçin
04. Sorunu iyice araştırın ve iyileştirme fırsatlarını değerlendirin
05. “Neden” sorusunu 5 kez tekrarlayın ve cevaplayın
06. Nasıl yapılamayacağını değil, nasıl yapılacağını düşünün
07. Net hedefler ve hedefler belirleyin
08. Farklı düşünün, sabit ve geleneksel fikirleri bir kenara bırakın
09. Cüzdanınızı değil, kafanızı kullanın
10. En basit çözümü arayın, mükemmel çözümü beklemeyin
11. Asla pes etmeyin, pozitif olun
12. Değişime karşı dirençle yüzleşmeye hazırlanın
13. Yapın, hatalar yapın ve tekrar daha iyi yapın
14. Sonuçları kutlayın
15. Sürekli iyileştirmenin sonu olmadığını unutmayın.
Verimlilik söz konusu olduğunda çalışma alanı organizasyonu da çok önemlidir, bu nedenle bir depo ve/veya ofis organizasyon şeması düşünün.
Verimlilik, Toyota İstif Çalışanları olarak değerlerimizden biridir. Mükemmel üretkenliği garanti eden Toyota serisi ile danışın...
İşlemleriniz için doğru ürünü veya aksesuarı bulmanıza yardımcı olacak birkaç kılavuzumuz var. Daha fazlasını okumak için istediğiniz kılavuza tıklayın.