Aşağıda, ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında sık sorulan bazı sorular bulunmaktadır. Başka sorularınız varsa bize her zaman info@toyotaistif.com adresinden veya 444 7 898 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Yalnızca Türkiye'de kayıtlı ofisi (fatura adresi ve ticari adresi) bulunan şahıs firmalarına ve tüzel işletmelere satışlarımız yapılmakta ve Türkiye içerisinde bildirilen adrese teslimlerimiz gerçekleşmektedir. Bazı müşterilerimizin özel talepleri doğrultusunda Serbest bölge yönetmeliklerine uygun olmak kaydı ile ürünler Serbest bölgede de teslim edilebilmektedir.
Siparişinizi yazılı olarak verdikten sonra satış ofis ekibimiz gerekli süreçleri başlatmaktadır. Stok tarafından teslim edilecek ekipmanlarda bu değişiklikler yapılabilirlik, teknik onay ve ilave ödemeler tamamlandıktan sonra yapılabilir. Ürün yurt dışına sipariş verilmiş ise bu değişiklikleri derhal bizimle yazılı olarak paylaşmanız gerekmektedir. Ekibimiz tarafından değerlendirilecek ve olumlu olumsuz tarafınıza geri dönüşler yapılacaktır.
Siparişinizi ekiskiz ve başarıyla tamamladıktan sonra, tüm sipariş ayrıntıları ile tedarik süreci başlamaktadır. Satış destek ve lojistik departmanlarının kontrolleri esnasında verdiğiniz siparişle ilgili herhangi bir sorumuz olursa sizi geri arayacağız.
Siparişiniz durumunu satışı gerçekleştiren satış yetkilimize veya info@toyotaistif.com adresine mail atarak öğrenebilirsiniz.
Müşterilerimiz için güvenli ve hızlı bir hizmet sağlayan otomatik bir ödeme sistemimiz var. Aşağıdaki ödeme yöntemleri geçerlidir:
Siparişinizi verdikten sonra, teslimat aşamasına gelindiğinde bir fatura alacaksınız. Faturada, belirtilen ödeme tutarı, kur bilgilerini, alıcı hesap bilgilerini ve diğer ayrıntıları bulacaksınız. Değişen ekonomik koşullara göre faturaya istinaden sözleşmelerde yazan süre içerisinde ilgili hesaplara ödemeler gönderilebilir.
Herhangi gibi bir sorunuz olduğunuzda info@toyotaistif.com mail adresinden Satış Destek Birimi ile görüşmekten lütfen çekinmeyiniz.
Kredi kartı ile yapılan işlemlerde T.C. Ticaret Bakanlığının belirlediği kanuni kriterler ve bankalara ödenecek komisyon oranları baz alınarak ödemeler gerçekleştirilebilmektedir. Lütfen detaylı bilgi almak için finans birimimizle iletişime geçiniz.
Kısa ve uzun dönem olmak üzere, sıfır ve 2.el ekipmanlar için planlanan kiralama finansman seçeneği, sözleşme kapsamında belirlenen şart ve koşullarımıza uygun olarak sizlere sunulmaktadır. Kiralama ücreti, fatura tarihinden itibaren 30 gün sonra net ödeme koşulları sağlanması koşulu ile aylık olarak faturalandırılır. Satış ekibimiz, sipariş teyidi ile birlikte size şartlı bir kiralama sözleşmesi sağlayacaktır. Bu finansman seçeneğini seçerseniz, siparişiniz yalnızca sözleşmeler her iki tarafça imzalandıktan sonra yasal olarak bağlayıcıdır. Sözleşmeyi imzalamazsanız, sipariş geçersiz sayılır.
Servis rezervasyonu yaptırmak için gereken yol çok basittir:
Şirket iletişim numaralarına 7/24 ulaşabilir, ya da info@toyotaistif.com adresine bildirim maili gönderebilirsiniz.
Evet, tüm servis paketlerimizde, ekipmanınızın servis ve bakımını yapması için tesisinize Toyota onaylı bir teknisyen sağlayacağız. Ayrıca belrli adetin üzerinde Filo/Kiralama hizmeti alan müşterilerimize, işletmelerinin mesai saatlerine uygun olacak şekilde sürekli teknisyen desteği de sunuyoruz.
Garanti koşulları ekipman modeline göre değişmektedir.
Yeni, kullanılmamış ekipmanlar için Türkiye sınırları içerisinde satış sözleşmelerimizde yazılı olarak belirtilen süreler, TOYOTA tarafından üretici kapsamına alınan parçalar ve belirtilen koşullar çerçevesinde ürünleriniz Garanti altındadır.
Kullanılmış ekipmanlarda ise, model yılına, revizyon durumunda veya müşterinin talebine göre garanti koşulları farklılık göstermektedir.
Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.